Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

 

Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Ummi Katarzyna Wilkosińska
ul. Wiejska 52
46-030 Dębiniec

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Pamiętaj również, że produkt powinien być w stanie nieużywanym: czysty, z metkami, bez śladów użytkowania. Najlepiej zapakowany w ten sam karton w którym wysłał go sklep.


 

Składanie reklamacji


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Wypełnij formularz reklamacji

Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Pakowanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury/ paragonu zakupu. Produkt powinien być spakowany w sposób który zabezpieczy go przed ewentualnym zniszczeniem: np. karton +  folia

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Ummi Katarzyna Wilkosińska
ul. Wiejska 52
46-030 Dębiniec



 

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Wygląd i treści > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl